Sälen

Nu sitter jag i fjällstugan i sälen som pappa hade vunnit på jobbet. Det är verkligen jätte skönt att bara komma iväg. Vi kom hit i söndags vid nio tiden så det va inte så sent och min kusin kom igår. Idag så har jag och brorsan testat på snowboard  och det gick verkligen bra för att vara nybörjare hehe stukade bara vänster tumme.. Man ramlade ganska mycket i början och man blev blött och jag hade jätte ont i rumpan men nu är det bätte haha. När vi kom hem så var jag verkligen jätte trött vi hade åkte vid tolvtiden till sju, jag duschade och bastade så det va skönt. Och såklart ska man ju ramla i liften också vet inte hur många gånger jag gjorde det. Jag ramlade i knappliften mest och jag  ramlade i ankarliften när jag skulle åka med mamma haha, hon tog den innan mig så jag fick inte den  menllan benet så jag ramla haha och mamma fortsatte åka upp en bit sen kom det en gubbe och bara körde på mig haha och det va ju precis där man tar liften så han borde ju ha sätt mig :S satt på ett jätte konstigt sätt med brädan på något konstigt sätt under mig. Så jag föredrar mest sittliften men har lite höjdskräck dårå. Förresten var är alla snygga killar? haha det är verkligen dött här alla åkte kanske upp förra veckan när man hade påsklov, eller jag vet inte. Men nu så har kompisarnas prao börjat och jag är här i fjällen och chillar :D
Ps. bilder kommer sen när jag kommer hem glömmde sladden.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0