2/2

Nu så ska jag gå och plugga men skriver ett inlägg innan om min dag. Idag så var det vanlig skola började 8 usch fett jobbigt att gå upp. Haha imorse så ringde min väckarklocka så går jag in i badrummet och ska duscha sen när jag står där inne knackar pappa på dörren och frågar om jag vet vad klockan är jag ba nee han ba klockan är kvart över fem haha, va typ en timme för tidig skulle gå upp halv sju gick och la mig igen sen. Hade so redovisning idag gick jätte bra skulle ha den i 20 min och Emma hade glömt sina papper så vi fick ta det jag gjort men hopppas att vi får iallafall G på det jag skrev.  Men ah efter sista lektionen så håller verkligen alla på fett jobbigt först kommer emma och tar min nyckel från mitt skåp och slänger ner den i en soptunna usch, sen när jag går och hämtar nyckeln så kastar hon ut typ alla min böcker i korridoren haha. Men sen så tog hon såklart nyckeln igen och då kommer en annan kille och tar min linjal från skåpet och håller på. Men ah idag på lektionerna så tog vi sjukt många bilder och det var en viss person som dampa loss på oss då haha AMANDA! Men Emma gick hem till mig efter skolan sen vid fyra gick hon hem för jag hade träning. Men ah nu ska jag gå och iväg och plugga ska bli mvg barn nu soo long suckers Puss på dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0