Äntligen sportlov

Igår var det sista skoldagen jätte skönt faktist, vi började vid nio eller något för vi hade ingen svenska på morgonen så det va skönt, så första lektionen va idrott men va inte med för jag är fortfarande förkyld. Men ah det var en rolig dag igår, fast stephanie var sjuk stackarn. Men efter skolan så tog vi bussen direkt in till vällingby skulle ha åkt in med jossan men hon va med några kompisar så åkte in med Frida och Emma, Natta skulle på sin ungerska så det va tråkigt :/ men ah köpte lite saker till min kompis sen så stack vi hem till Frida och kolla på mtv och snackade. Pappa kom och hämta mig och Emma, så lyssnar han på skit konstig musik och jag fick inte byta så jag och Emma bara skratta haha. Jossan kom hem till mig och så fixade jag mig för jag va lite seg men vi kom dit och det va SKIIIIIIIT TRÅKIGT asså jag lovar jag och jossan hade fett tråkigt kände ju ingen där heller för det är inga människor som jag umgås med haha. Men ah vi stack lite tidigare sen så gick vi typ runt och snacka, nu har jag sett hennes kusin som bor hemma hos dom haha. Men hon gick typ och smsa hela tiden med någon tror att det va Robin eller någon. Det var jätte längesen jag va med henne sp det va roligt att va med henne igen, vi måste verkligen träffas mer. Men ah Äntligen så är det sportlov har längtat skit mycket men vet inte riktigt vad jag ska göra under lovet mamma vill att jag och min brorsa ska åka till övik och träffa min mormor men jag pallar verkligen inte det så jag stannar kanske hemma med min pappa. Så då får jag vara med kompisarna roligt, det ska bli jätte roligt. Men nu så håller jag på att fixa lite bilder så fortsätter med det nu
Puss på stjärten haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0