Bra dag

Shoo alla människor sitter vid datan haha som ni kanske märker, men idag så var det väl en ganska bra dag! Vi tjejer skrattade typ på alla lektioner och på so provet så gick det ganska bra tror jag. Men vill inte tro för mycket :S för det har hänt att det inte blir det man hoppas t.ex på svenska provet trodde verkligen att jag skulle få vg sen får man G haha ska prata med henne. Men ah som vanligt sitter man kvar längst utav oss tjejer så när man kommer ut så sitter dom vid skåpen och typ sover haha nej men dom var väl inte jätte glada. Haha på min spanska lektion så skulle vi kolla på någon spansk film och så var det någon som blev skjuten och jag var inte berädd så hoppar jag till skit mycket haha fett pinsamt och Gianni som sitter och nästan sover hoppar till skit mycket och det va typ bara jag som såg när han hoppade till så vi satt typ och skratta. Men ah det har varit lite tjaffs med skola och föräldrar så skrev inget igår också men jag måste verkligen förbättra mig i skolan. Men seriöst så orkar jag inte med allt, allt som händer all skit man får från lärare och ryktet som skappas mellan lärarna, sen är det väl inte mycket bättre hemma asså åh vill inte vara hemma längre jag och Emma funderade på att bara rymma flytta bort någonstans. Skulle våra föräldrar ens bry sig? vad skulle dom göra? Tror inte ens att dom skulle bry sig så mycket men ah. Men nu så ska jag göra något kanske plugga lite eller nee har typ ingen läxa eller något men ah.
KYSS ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0