Dålig uppdatering

Usch nu har jag inte bloggat på typ fyra dagar eller nåt, har inte suttit vid datan typ bara pluggat och varit med kompisar.
Men kan berätta lite saker.

Onsdag: I onsdags så var det ingen träning som det brukar vara så då åkte vi tjejer hem till Frida och va där en stund sen gick vi hem till Natta och chilla vid tv ochså sen så lagade vi lite mat så det va bara lite chill.

Torsdag: Ah torsdag det va igår, igår så var det vanlig skola vet inte riktigt om det hände något speciellt men efter skolan så hade jag match med 93 orna som jag hade glömt bort haha skulle hem till Emma men pallade inte så då gick jag hem och mamma fick inte tag på mig för att min mobil var urladdad. Sen när jag kom ihåg att jag hade match så fick jag värsta paniken och sprang runt i hela huset och leta matchkläder och allt haha. Men kom i tid och vi vann matchen.

Fredag: Yes och idag så var det skridskor i skolan. Så jag vaknade med skit ont i halsen gick och la mig med blött hår igår :S så det va kanske inte så jätte bra. Men va vid bussen vid 8.00 så åkte jag och emma till steffi och mötte frida och natta sen så gick vi till skridsko grejen för det va typ bara steffi som visste var den låg. Så åkte vi runt som bambi på hal is haha men har lite bilder men lägger upp senare. Haha sen så hände det lite grejer påvägen hem haha sen i skolan på dom två sista lektionerna asså omg fett pinsamt. Lite grejer som jag inte tar upp i bloggen men ah sjukt roligt. Typ alla blev utskickade från lektionerna och typ alla lärare dampa och lite sånt. Bara för att vi sjöng lite! Eller kanske inte bara för det. Men efter skolan så drog vi till natta och jag hade bara en stämpel kvar och jag klarade mig med den på typ flera åk haha (måste få nytt busskort! Någon?) Ingen stämpla också men påvägen hem från hässelby strand så fick jag stämpla :( måste skaffa ny. Men hos natta så snackade vi, sen gick vi upp till vällingby gick runt där lite sen stack frida för hon skulle typ träffa felipe så då blev det bara vi singlar kvar haha så då gick vi på donken och åt sen så stack emma och jag hem. Så nu sitter jag här. Daniel är inte hemma och mina föräldrar är uppe och har hyrt film men pallar inte kolla på någon film. Vill vara ute med kompisarna och ha roligt, men så blir det inte. Men nu så ska jag ladda ner musik sen så ska jag göra något, förslag?
Kyss <33
 Sjukt bra låt Red hot chilli peppers - snow gammal men ändå bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0