Drar till övik

Såå nu åker jag iväg till mormor i övik, det var längesen jag träffade henne så det ska bli roligt. Hahaha vi skulle åka tidigt imorse eftersom att det typ tar sex timmar med bil så ville inte mamma köra sent på kvällen men nu så kommer vi iväg så sent som vanligt då, så då får vi hålla koll så att vi inte krockar med något djur eller något :S Men ah min brorsa va lite irre på mig för att jag stod och platta håret i typ hundra år haha. Åjuste fick låna min kompis jossans mobil så då har jag en lite bättre en den andra blåa haha jag e glad. Men när jag är i övik så kommer jag inte att kunna blogga eller vara inne på datan så bloggar när jag kommer hem på onsdag men det går att nå mig på min mobil har nytt nummer då 0738341212 men ska dra nu puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0