Grattis pappa

Heej idag så fyller min pappa år grattis på dig haha. Men idag så åkte jag aldrig iväg med mamma, så då åkte jag och Emma och leta prao så nu har vi kanske fått prao på hemköp i vällingby  haha kanske inte roligaste stället, men med Emma så kommer det ju såklart bli roligt.  Sen köpte Emma en jätte gullig kjol skulle också köpa en men i en annan färg och då har jag inte fått in månadspengen så får åka och köpa den senare. Vi gick typ runt i vällingby och kolla runt lite och längtade till sommarn. Asså gud vill verkligen att det ska bli sommar, jätte skönt. Varmt och bli brun och allt åh längtar. Asså ååh fett äckligt när vi va där så skulle vi äta inne på restaurang grejen i vällingby så när vi sitter och äter så är det en annan kille som sitter och kollar på mig asså han satt verkligen och stirra, usch värsta pedot haaha. Sen var det en annan gubbe, när vi skulle åka ner för rulltrappan så kommer det fram en gubbe typ i 50 års åldern och ba Hej flickor vill bara säga att ni är jätte fina också, ha en trevlig helg och gjorde typ värsta snusko blicken haha. Usch haha jag och emma började bara skratta skit mycke. Men ah sen åkte vi hem stack ner till hässelby hallen och kolla lite på dom som träna där och skratta lite för att jag tyckte att en av killarna såg precis ut som våran idrottslärare lovisa haha sen så blev det lite bilder som emma har, sen var det hem och fira pappa och nu sitter jag här. Men ska säga till Emma att hon ska
ladda upp bilderna KYSS 
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0