Inget prao letande

Idag så blev det ingen letande efter prao, pappa fyller år imorn och det hade jag glömt bort hehe. Så efter min träning som tog typ hundra år så kom jag hem och duschade gjorde mig klar sen stack jag och mamma till stan och letade efter presenter sen åkte vi till vällingby och det va typ kareoke grej på kfem haha så det va små barn som sjöng på scenen omg fett läskigt. usch. Men ah sen kom jag hem och typ suttit vid datan, jag och emma skulle åka in och kolla prao när jag kom hem men då kunde emma inte sticka iväg så då blev det inget. Imorn så kommer pappa hem, han åkte bort någonstans med jobbet så han kommer hem imorgon kväll. Imorn så vet jag inte vad jag ska göra skulle kanske åka med mamma och köpa kläder men det får vi se annars blir det något annat. I helgen så vill jag vara med tjejerna och ha roligt har inte träffat frida under hela lovet känns tråkigt, har träffat natta en gång och vi MÅSTE verkligen göra något alla tillsammans!! Har haft ont i huvudet hela dagen usch ska gå och ta en ipren nu.
Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0