Neeed a phone/ tråkigt inlägg

I NEEEED A PHONE ge mig, ge mig, mig och mig. Asså har varit utan mobil i två veckor sen så fixade jag en konstig mobil som vi hade hemma men då fick jag ett nytt comviq nummer för den är låst. Men åååh vill ha mitt gammla och braiga nummer och en ny mobil som är bra. Men sen måste jag fixa comviq till det gammla har ett refil kort som jag ska ladda över sen, men åååh får panik nee nu så ska jag gå och gråta så kanske jag kan få en ny mobil nu hhiihihi :P Nej men ska få en ny mobil när den kommer ut, för jag har bestämt mig för en mobil men den har inte kommít ut och pappa sa att vi kan köpa en reserv mobil fast då ska den vara billig. Men ah typ världens tråkiga inlägg dårå men då kanske ni förstår vad jag går igenom haha men nu så ska jag avsluta och gå och lägga mig
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0