Påväg att bli sjuk?

Hallå allihopa nu har jag precis kommit hem ifrån min match som va med 93 orna och idag så förlorade vi då men ah igår så hade vi match med 94 orna och då vann vi inte heller hehe. Men shit en i vårt lag blocka en tjej och då ramla den där tjejen så kommer mamman fram och ba vafan tror du att du håller på med? hon gjorde det med flit (asså sa det till dom andra föräldrarna) och höll på så jag blev bara så sur jag ba men snälla hon gjorde det inte med flit, vafan tror du? Hon ba ah he aaaaag haha typ så hihi. Men igår så var det alla <3 dag vi tjejer skulle ha en tjej kväll men det blev inget med det så det va synd. Men va hemma med familjen och kolla film så det va mysigt. Men ah jag tror att jag börjar bli sjuk igår så hade jag ont i halsen sen imorse så var hela rösten nästan borta och på matchen så försvann den lite då och då haha. Så det är inte så bra men får gå och göra te eller nåt men nu så ska jag duscha
Puss på er alla <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0