Pluggis = Jag

Heej alla gummor/gubbar nu har jag varit i vällingby med Emma och köpt en tröja som jag ska ha när jag åker skidor sen så köpte jag också en bh men Emma tyckte att den såg lite horig ut men jag orkade inte bry mig för den kosta 98 kr sen köpte jag ett par örhängen som jag har haft förut men tappat bort. Men nu så har man mamma stuckit iväg för att träna sen jobbar hon ikväll och pappa är bortrest med jobbet så han kommer hem på fredag. Så då blir det jag och brorsan som är hemma, han skulle typ laga mat men han kan typ inte det så då kommer det nog bli att jag får stå där och hålla på! Men imorn så är det spanska prov så då måste jag plugga skit mycket ikväll usch jobbigt sen har jag ett till spanska prov nästa vecka, asså shit jag säger ju att min spanska lärare är sjuk! Igår så bråkade jag med mamma när jag kom hem ifrån min träning jag tror att hon hade mens men hon var fett dampig och allt så jag har inte snackat med henne sen igår kväll innan jag la mig. Hon blev sur för att iförgår så hade hon fått ett mail från min so/svenska lärare att jag inte jobbade på lektionerna och allt, sen så ringde hon igår och sa att jag hade sprungit runt i klassrummet och höll på med alla. Asså gick typ till frida och natta för att dom höll på skit mycket och ringde typ marcus och alla haha. Men ska gå och plugga nu.
Puss Puss

Lägger upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0