Puss Puss

Heej nu har jag precis kommit hem från min träning, det var ganska skönt med träningen idag. Men idag på håltimmen så åkte vi in till vällingby och åt där, sen på vägen hem så satt jag och emma och sjöng typ skit högt så att alla bara kolla snett på oss haha. Efter skolan så stack vi till åkeshov med stephanie och emma,vi skulle kolla träningsgrejen hur mycket det kostar och allt så vi ska typ köpa ett gymkort så att man kan börja träna på gym också. Men efter vällingby så stack jag och emma till vällingby så köpte jag lite småsaker sen stack vi till Emma och färgade hennes hår, men såg inte håret när det hade torkat så vet inte hur det blev. Åjuste när vi var påväg in till åkeshov ¨på tunnelbanan så satt vi och skojade med två killar som stog på andra sidan av tunnelbanan, vi satt typ och gjorde puss minner och allt om ni förstår.  Sen började en av killarna filma oss och vi satt typ och garva skit mycket sen kommer den ena killen fram från ingenstans och spottar på rutan, helt slemmigt och skabbigt så vi började garva skit mycket sen gick vi och bytte plats haha. Men imorn så måste jag gå upp typ kvart í fem om jag ska hinna göra mig klar till halv sju, vi åker imorn till romme och åker skidor haha kommer att bli roligt tror jag. Men jag lovar att jag inte kommer att komma upp, kommer bara ligga kvar och missa allt haha det är typiskt mig. Men nu så väntar duschen ocksen så måste jag fixa mina skidor som pappa tog fram förut, måste bära dom till skolan sjukt pinsamt! Mamma jobbar ikväll och kommer hem sju och pappa fortfarande bortrest, så dom kan inte skjutsa haha. Drar nu
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0