Skola idag

Idag så var jag i skolan, mådde lite bättre men min hals är påväg att döö. Usch men ingen träning för mig ikväll. Men nu sååå vill jag bara shoppa kläder asså gud får panik, kollar runt på hemsidor och allt. Men har inga pengar eller nåt, får övertala mamma att vi ska åka till stan under lovet. Sen måste jag hitta prao plats med emma men vi vet inte riktigt var, så är det någon som har tips så säg dom! Men ikväll så ska jag väl plugga till so provet och göra klart alla frågor som man inte är klar med. Sen hade jag spanska prov idag som inte gick bra :( fick reda av en tjej i våran klass att dom saker jag pluggat på skulle inte ens komma asså shit. Haha vi hade en vikarie på spanska lektionen och hon va gravid och jag ba satt där och ba hoppas att hon ska föda och allt så att vi inte skulle ha lektion. Men tyvärr så ploppade det inte fram något så nu blir det Ig. Men ska göra något nu ska ringa Emma en snabbis
Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0