Sooooova

Såå nu har jag precis kommit hem från en damlags match i vällingby hallen, blackeberg mot södertälje och blackeberg förlora haha usch. Men idag så hade vi matte prov som gick skit dåligt, men på svenska provet gick det jätte bra tror jag  skrev typ fyra papper haha. Men ah när vi skulle ha sv/me så började jag bråka med Emma haha så då skolka jag från den sista lektionen för jag orkade inte gå på den sen när jag kom hem så somnade jag, sen ringde Emma och vi snackade sen åkte vi till Vällingby och köpte en sak och det tog typ 20 min. Sen var man hemma igen sen blevd det match. Men nu så ska jag plugga lite läxa till imorn sen sooooova.
Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0