Telen

sitter nu och snackar med emma i telen har typ gjort det i två timmar (psst säg inget till päronen)  vi sitter typ och skrattar skit mycket åt många olika saker och typ för några minuter sen så var hon påväg att kvävas utav nåt hon drack omg haha. Våran humor asså. Men ska snart gå upp och kolla lite på tv. Men jag har värsta paniken för den här veckan jag har tre prov och kan typ inget. Imorn so läxa glömde bökerna så kan inget sen så har jag no prov, spanska prov och
so prov jätte roligt ser fram imot det. men nee nu ska jag gå upp ses puss

Haha gud emmas och min konversation just nu, omg du och jag

Emma- kineser dom borde se dåligare än oss
Jag- Haha ah
Emma- Men dom borde typ se dåligare elr suddigare?
Jag- Haha ah dom ser ju typ bara i en halv måne elr ngt.
Emma- Då ser dom inte om det är någon som går förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0