Tillbaks

Såå nu har jag kommit hem från övik, pratar så klart i telen med Emma har inte pratat med henne nån gång facktist hade lite skuldkänslor så jag ringde henne. Hon har blivit sjuk stackarn och jag är helt frisk haha. Ah träffade mormor det var roligt eftersom att vi aldrig träffar henne, vi hjälpte mormor med några små saker gick ner på stan med mamma och köpte två tröjor och ett skärp. Det fanns sjukt gulliga killar där omg haha måste åka dit med kompisar thihi. Imorn så har jag träning på morgonen ocksen så skulle jag och Emma åka runt och leta prao plats som vi måste hitta. Men ska gå och ta upp min väska till mitt rum  mamma står och tjattar
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0