Bio med bvän idag

Good morning alla sötnosar eller kanske god förmiddag. Nu snackar jag med Emma och vi ska sticka på bio vid fem eller nåt, typ för första gången på skit länge! Vi ska se i taket lyser stjärnorna hört att den ska vara bra, så det ska bli roligt. Men min dag igår var rolig, väckarklockan ringde kvart i fem men jag orkade inte gå upp sen ringde Emma typ fem i och då blev jag pigg. Jag gick och duschade och allt, sen så gick vi till skolan med mina skidor och allt fett pinsamt haha det kändes verkligen som att det var sent på kvällen och man gick till skolan. Sen stod vi vid skolan och väntade på att man fick gå på bussarna och oskar va fett snäll mot mig och allt haha. Men påvägen dit så var det fett tråkigt och man va skit trött, dom vi visade någon dålig film på vägen dit. Men när vi var där så gick det ganska bra att åka skidor men såklart i första åket så ramlar man två gånger haha. Hahaa min spanska lärare skulle åka skidor han åkte med holm. Asså shit vad roligt det va jag och Emma stannade i baken för att vi skulle typ göra nåt sen ser vi dom komma och så stannar holm och snackar med oss sen kommer min spanska lärare i full fart med utsträckta armar och typ skriker så kör han rakt in i holm, det blev värsta snö molnet och skidor flög haha sen låg dom där och skratta skit mycket haha. Men jag och Emma ramlade såklart också, vi åkte sitt liften upp och jag hatar verkligen sitt liftar det är jätte läskigt jag är lite höjd rädd haha men när vi går på så går det jätte bra men sen när vi ska åka av så håller Emma i mig sen så åker vi typ jätte fort ner för den där lilla baken och Emma kör in i mig så att hon ramlar sen sitter hon där och ska ta sig upp och jag står bara och skrattar. Haha sen ska jag hjälpa henne så åker hon mellan mina ben så att jag ramlar också sen ligger vi där och skrattar skit mycket och typ hela skolan åkte förbi och bara skratta åt oss och ingen hjälpte oss upp :( men såklart kom vi upp efter några försök haha. Påvägen hem så bestämde vi att vi skulle vara med frida, natta, marcus, vincent, felipe och typ några andra men så blev det inte. Men ska göra mig klar nu
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0