Tillbaka från träning

Lördag: Igår så vaknade jag ganska sent, typ vid tolv eller nåt av att Emma ringde och ville att jag skulle plugga med henne eftersom att det blir mycket enklare. Så jag fixade mig och sen mötte jag henne och vi skulle gå upp till skolan och kolla om det var öppet så att vi skulle kunna hämta en bok men såklart var det inte det. Men vi satt och pluggade hemma hos emma blev klar med engelskan och no grejen så jag kände mig stolt. Sen blev det match och vi vann, usch fick värsta blodiga skrapp såret på knät :S Sen så somnade jag hemma haha.

Men nu är jag tillbaka från min träning den va i två och en halv timme eftersom att jag och en annan tjej har börjat med extra knä program, vår tränare tyckte att vi skulle göra det så när dom andra har så börjar vi med något nytt så vi hinner.  Men idag så började väll inte dan så jätte bra bråkade med min pappa på morgonen (tips håll inte på med mig för mycket när jag är nyvaken och ska få min mens) sen så var det några som va sura i skolan men det löste sig precis innan dom två sista lektionerna som vi inte hade. Jag och Frida gick hem till mig, Emma hade gått hem mådde dåligt (skolka) haha nejdå gumman och Natta hade träslöjd och vi har inte lektion med henne. Så vi gick hem till mig satt vid datan och skickade bilder till frida som hon skulle ha, sen följde jag med henne en bitt hem sen hade jag träning. Men nu så lägger jag upp lite bilder från helgen.
Soo long suckers PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0