19.39

Heejhej idag så har jag spelat sm och vi förlora med ett mål :/ så inte speciellt roligt och igår förlora vi också men vi var mer taggade igår. Men imorn måste vi vinna om vi ska ha någon chans att komma vidare. Åjuste på matchen så fick jag en armbåge på min kind och när jag kom hem så hade jag ett stort rött märke hoppas att det inte blir något blåmärke :S vill verkligen inte ha det. Men efter att vi hade varit på min match så åkte vi upp till vällingby och mamma skulle köpa vin ochsen så gick vi in på H&M och skulle köpa en tröja till brorsan för att man har typ tagit över honoms haha men ah sen fick jag två tröjor också. Men ah ska gå och vara lite sociall med familjen är kanske inne på datan en lite stund till.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0