22.03

Nu har jag varit hemma i några timmar! Hittade lite kläder men inte så mycket då men aja. När vi va inne på outlet så gick vi till Wayne´s så fick mamma sin kaffe som hon ville ha så fick jag typ någon te grej. Sen så stack vi till vällingby och jag hittade en tröja och typ två byxor vi köpte lite andra småsaker också. Har hunnit städa mitt rum så det är nu fint kollade förut på miss secret agent och nu går tvåan men jag orkar inte se den. Men imorn så ville Emma att vi skulle på bio, så jag tjattade på mamma och pappa men såklart fick jag inte det :( Men nu har jag trååk vet inte vad jag ska göra får se mamma och pappa kollar på någon film, daniel är typ inte hemma eller vet inte haha. Men ska typ göra nåt nu som är roligt om det finns här hemma.
Puss Puss

 Bilden på kläderna blev jätte konstig så laddar inte upp den.
Hårfärg, hårspray, shampo,balsam,lösnaglar och hudkräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0