Förlåt

Hahah förlåt för mitt dampiga inlägg förut haha var på piss humör. Men idag så har det inte varit världens bästa dag som ni kanske förståt. Kom till skolan mådde bättre hade ont i halsen men ah skit i det. Sen så började allt skit som jag inte vill skriva om i bloggen asså har väll redan gjort det lite haha men vill inte gå in på det mer. Men började åtta med typ tre timmar so trååkigt sen så hade man spanska som jag inte gick på för att jag var så sur sen så hade man matte åjuste istället för mentorstiden idag så skulle vi till kuratorn och ha tjej snack. Men sen efter skolan så hände en till grej som jag och Emma dampade på tillsammans, vi stack hem till mig och snacka om det som hänt sen så kolla vi på one tree hill. Bästa serien verkligen!! Men gick inte på träningen heller idag som började för en timme sen. Usch fy skäms på mig. Men imorn så börjar man 08.20 med typ so sen så skulle vi åka till h- strand på no lektionen och snacka sex i någon kyrka hahaa vår sjuka lärares ide!? Sen engelska också slutar man skönt. Men vill verkligen hitta på nåt i helgen måste tjata på mamma att jag får gå ut, men då blir det säkert en vecka till haha men ska plugga lite engelska nu så vi ses peace <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0