GOTT NYTT ÅR

Nu är det 2009 och min mobil har fuckat up sig :( fick typ alla sms och allt samtidigt och en timme efter haha.
Mina nyårslöften
1. Inte skolka från någon lektion
2. Få mvg i allt (A)
3. En grej som Emma vet :)
4. Typ att vara snäll
Men det är typ några av min löften har flera haha men några kanske blir lite svåra.
Men nu så sitter alla i tv rummet och kollar på nåt medans jag sitter här. Men hallå jag har typ sakt att jag skulle ladda upp bilder från jul och nu tänkte jag säga att jag skulle ladda upp härifrån men det kmr typ alldrig hända förns hundra år så nu kom jag på ett nytt löfte. Göra det jag säger att jag ska göra, för det är skit många saker som jag säger att jag ska göra men jag gör det aldrig. Är det nån som känner igen sig? Men nu när jag kommer hem så laddar jag upp alla bilder och lägger upp!
Men ska vara lite sociall nu
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0