Jävla piss dag

Rubriken beskriver verkligen min jävla piss dag. Asså shit kan ni inte bara sluta hålla på! Vad är erat problem? om det är något jag gör eller säger kom till mig då och håll inte på och hålla på med mina kompisar som betyder skit mycket för mig. Asså får panik på er!! Kan ni inte bara sluta vara så jävla omogna och lägga av! Det jag sa är inget att bli så jävla sur för! Ni höll på innan jag sa det så lägg bara av! Jag bryr mig inte speciellt mycket att ni håller på med mig, men att 
ni håller på med mina kompisar asså jag vill bara slå till er eller nåt! Och att ni sen går på mina kompisar när dom är ensamma hur jävla fegt är det? Det är fett omoget så snälla väx upp och skaffa er ett liv är så jävla less på er som håller på!! Och shit alla får fan se ut som man vill, utan att olika människor ska komma och fråga om man är nöjd hur man ser ut och allt. Vi känner er inte ens och ni känner inte ens oss så sluta hålla på bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0