Onsdag

Heej idag så hade vi första sex och samlevnad lektionen med LEIF :( haha typ skit konstig. Men ah efter skolan så gick jag hem till Emma och färgade hennes hår RÖTT haha nej men blont och det blev ganska blont i luggen. Men nu så skulle hon på träning så då gick jag hem och nu vet jag inte vad jag ska göra har ingen träning ikväll. Men igår så hade vi ingen vanlig dag i skolan jag och Emma skulle åka till DN- huset med vår sv/me klass och det var ganska roligt, vo trodde typ att det skulle bli skit tråkigt men det var okej. Skulle ha följt med till stan efter med Frida och Natta men gjorde inte det gick ¨på min träning istället. Men ah åjuste i måndags så dog min mobil, det gick inte att ladda den för hela det där hålet på mobilen var typ intryckt i mobilen så då dog batteriet och allt. Men jag har ingen annan mobil så kommer va utan usch kommer fan att dö!! Måste verkligen ha en ny NU!! Men nu ska jag typ kolla på tv eller nåt.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0