Piss vecka

Ooj nu´har jag inte skrivit sen i lördags tror jag? Men ah en snabbis dårå vad som hänt. Men ah som rubriken en piss vecka.

Måndag: Efter skolan så stack vi tjejer hem till nattis, gick inte på min träning och det var mycket skit som hände.

Tisdag:
Typ inget speciellt hände förutom att jag fick utegångsförbud i två veckor whohooo vad roligt?

Onsdag:
Typ en vanlig dag, efter skolan så somnade jag haha som vanligt vaknade med ont i halsen och allt. Sen åkte vi och kolla på mobil till mig för har varit utan i snart två veckor asså shit orkar inte längre, men hittade ingen. Sen så panik pluggade jag till spanska provet som var idag och so redovisning som också skulle vara idag.
 
Idag: Så skulle jag och Emma ha våran redovisning i 20 min om kommuner och allt men vi var inte riktigt klara så då tjatade vi så att vi ska göra det på måndag. Sen så skulle jag ha spanska prov idag men det missade jag för tjejerna i våran klass skulle till kuratorn och snacka. Såå omprov på måndag. Men nu så ska jag plugga till mina läxor som är till imorn och det är Engelska, Svenska, So och No.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0