Pluggar

Nu har jag varit hemma en stund, sov över hos natta igår med Frida. När Emma och jag va och sola så ringde dom så då bestämde vi att vi skulle vara med dom. Så efter att vi hade solat så gick vi till hemköp och såg en skit söööt kille haha men vi skulle typ handla lite saker. Vi lagade våra skit goda tacos hemma hos natta och kolla på film
John tucker most die haha sen så stack emma och då somnade vi typ :O Men ah imorse så kom Emma och då var vi ute och tog lite bilder och skit. Men nu så sitter jag och är duktig PLUGGAR facktist haha har svenska omprov på tisdag och mina föräldrar tvingar mig att plugga :( Men efter att jag har pluggat ska jag gå till Emma och det har jag bestämt
Puss Puss <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0