Skola igen

Såå då var det skola igen
Första dan i skolan, det var skit jobbigt att komma upp imorse men när jag hade kommit upp och duschat så blev jag pigg så det va bra. Vi började 8.10 och slutade för kanske en timme sen. Vi hade vanliga lektioner ocksen så har man fått en ny kille till klassen typ Henrik eller nåt.
Men idag så har jag träning kl 18.00 sen så ska jag typ sova när jag kommer hem från den, är skit trött nu :S
Men ah i måndags så åkte jag och Emma hem till Natta och träffade henne och frida. Sen så åkte vi till vällingby, Frida klippte sig där och det blev jätte bra. Vi gick typ runt där ett tag innan vi stack till bussen och snackade om att dom skulle sova över hos mig. Allt blev typ bra förutom mer mot kvällen haha fett pinsamt vill inte skriva vad som hände men dom som känner mig vet det typ. På tisdan så kom felipe hem till mig för att träffa Frida. Emma kom lite senare för hon sov inte över ochsen så stack alla hem så då åkte vi till centralen och träffade Fredde och Niklas. Emma sov över och vi satt typ och snackade hemma hos mig och kolla på film. Det var min måndag/Tisdag. Sen igår så följde man med Emma till tandläkarn och så stod man och skrattade till henne :P Hahaha åjuste vi träffade typ två gulliga killar där när vi satt och väntade dom va typ 11 år eller nåt, så vi satt och snackade med dom haha.
Efter det så åkte vi och sola men blev inte jätte brun men ser att det kommit som märke efter min bh på ryggen :D wohoo haha men vi ska typ åka igen.
Men nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill :D
Puss Pusssss <333

 Vår SSCHNYGIS ingång till skolan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0