Tråååk fredag

Heej idag så har jag såklart varit i skolan hade typ läxor på alla lektioner men det gick nog bra. Idag så skulle man till skolsystern och kolla med rygg och allt. Så det har man gjort annars typ inget speciellt förutom att vi köpte chokladbollar av en tjej i våran klass och då satt typ Frida, Emma, Natta och jag och åt upp det på alla raster och allt haha. Men ah ikväll så har man utegångsförbud, fick reda på att dom andra har en vecka men jag två ska fan säga till mina föräldrar! Men ikväll så är det sm första matchen vid 18 sen så ska man kolla på 93ornas match som börjar typ 22 och jag kmr verkligen att dö. Men det ska bli roligt med sm såklart. Men ah nu ska jag gå och göra nåt roligt.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0