Trist

Usch idag så är man sjuk gick inte till skolan för att jag inte mådde något bra, tror att jag har feber nu får kolla det sen. Men ah igår så förlorade vi matchen så då kommer vi inte viddare. Men usch vad vi spela dåligt det va som att ingen ville vinna! Jag fick iallafall pris för matchens lirare hihi. Men ah får se hur det går sen i elit och div 1  matchen. Idag så har jag typ inte gjort nåt Emma ringde vid nio eller nåt och väckte mig. Hon ville snacka för hon skulle inte gå på matte lektionen så då snackade vi till hennes nästa lektion börja. Sen var jag pigg så då gick jag upp och hyrde film från nån grej som vi har. Hyrde What´s happens in vegas den var ganska bra. Och nu så sitter jag här men ska gå och kanske plugga får se.
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0