Emma Refsgaard ...

Emma Refsgaard jag vill bara att du ska veta hur jävla mycket du betyder för mig!! Jag kanske inte är så skit duktig på sånt här men skitsamma. Du kanske inte förstår hur mycket du betyder för mig. Men inga ord kan beskriva hur mycket du betyder för mig och Inga ord finns som kan beskriva dig. Vi har känt varandra i snart 10 år och jag är fett stolt att jag kan kalla dig bästavän!! Tillsammans är vi dom oslagbara! Förlåt för allt jag gjort dig och allt, om jag skulle mista dig så vet jag inte vad jag skulle göra! Jag skulle aldrig bli mig själv igen. Våran vänskap har varit så sjuk den senaste tiden, jag vill verkligen inte att vi ska komma tillbaka dit. Lova mig det!? Jag behöver verkligen dig vid min sida. Det är dig jag snackar med när det är något som händer eller om det bara är något som jag vill snacka om! Du finns alltid där och vi har så sjukt roligt tillsammans, alla våra sjuka minnen som vi har är verkligen bäst. Vi är ju nästan som värsta systrarna vi tänker nästan precis som varandra men det kanske inte blir alltid så rätt när vi tänker då haha. Jag älskar verkligen dig Emma Refsgaard! Vi är dom två klumparna haha vi ska klara allt tillsammans!

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0