Vad händer idag?

Hej bloggen nu är jag hemma från dalarna kom hem i onsdags men har bara inte haft lust att starta datorn och allt när det är så fint väder men skriver nu när det inte är så fint. Ochsen är det så mycket som jag vill skriva av mig. I onsdags när jag kom hem så hade frida och natta åkt utomlands, frida till bulgarien i två veckor och natta till ungern i en vecka så dom kommer att komma hem snart. Jag och emma har tagit det lugnt varit och solat och vi var inne i stan i fredags och köpte kläder till igår och jag köpte hårfärg för min utväxt och solblekning såg helt cp ut, så den fixades i fredags. Jo igår vad hände? Emma och jag åkte in till fryshuset och fick på The wave och det var sjukt roligt, vi träffade Fredde, Rasse och typ isabell, jakob eller något. Men emma och jag kommer åka dit fler gånger. Emma sov hos mig i fredags och igår till idag så det har varit roligt och IDAG SÅ FYLLER JAG 15 ÅR. Hahaha har precis ätit men det var inte gott något thailändskt, usch. Har fått presenter och allt också hihi. Ska vara med emma snart tror jag så jag måste ringa henne nu.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0