14.32

Heej bloggen kom hem från skolan för ungefär en timme sen. Idag så har vi inte haft någon riktig lektion utan vi hade matte olympiad wohoho jätte roligt, NOT.  Men klarade mig igenom det utan alla tjejer, va inte i deras grupp utan va med Mady, Mekasha, Mattias och Lovisa. Men det gick bra. Idag så har jag träning kl 17.00 och jag har inte tränat på jätte länge känns det som, orkar inte träna idag. Har bara lust att gå och ta mitt ´varma och goa täcke till tvn och bara mysa och sova mm. Men det blir träning endå för mig. Imorn så har vi mentorsdag och då börjar jag kl 09.00.
Men ska gå och äta något nu vi ses
KYSS

Ps till alla som skickar sms till mig så har jag inga pengar och min kompis har gått ut så kan inte svara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0