ÅKER TILL KISTA

Godmorgon bloggen eller godeftermiddag eller vad det är nu. Sitter nu sminkad och påklädd och väntar på att mamma ska bli klar så ska the familly åka in till Kista och shoppa wohoho. Behöver skor och kläder. Hittade förrut ett par skit snygga gladiator skor som jag ville ha men fanns inte i min storlek så jag hoppas att jag hittar ett par nu. Vad ska alla andra göra idag då? Det regnar ju fortfarande så det är tråkigt, vill ha sol sol sol. Får lite ångest utav regn vet inte varför. Men nu så ska jag åka
KYSS

 Nahaha vetefan vad jag gör men bjuder på den igen tror jag :D


Kommentarer
Postat av: skotornet´s webmaster

Så... hittade du något fint du kan dela med dig av? s

2009-06-14 @ 23:03:41
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0