Heej

Heej bloggen det var längesen jag skrev sist. Men nu kan jag skriva lite snabbt på min Farmors dator.
 I måndags kväll så kom vi hit och jag sov typ hela vägen hit. Sen i tisdags så åkte jag och mamma och shoppade lite, fick med mig två par skor och lite kläder. Sen idag så har jag bara legat ute och solat, det har varit jätte fint väder här idag och igår. Sen åkte vi in och handlade i Rättvik eller vad det var och nu precis har jag färgat mammas hår.

Just nu väntar jag på att mina två kusiner ska komma, Thea och Mathilda. Deras tåg var försenat två timmar så dom skulle egentligen redan varit här nu men nej det är dom inte. Farmor och Farfar är och ska hämta dom nu, så dom kommer väll snart. Tänk er dom är också bara tio och typ sex år och åker tåg ensamma från Övik. Det tycker jag är duktigt.
Men nu ska jag gå ut till stugan och duscha.
KYSS vi ses när jag skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0