HEMMA FRÅN DALARNA

Aah i helgen så var jag i Dalarna kunde inte skriva i fredags för när jag kom hem efter skolan så hade pappa stängt av internet. Men i fredags så åkte vi till Dalarna för att fira min farmor och farfar för att dom har varit gifta i 50 år. Vi bodde i en stuga bredvid min farmor och farfar som dom ägde förrut men som dom sålde och dom lärde känna dom som bodde där så vi kommer få ha dom stugorna i sommar gratis om vi sköter trädgården och så. Försökte få in ett inlägg i lördags men mamma skulle ha datorn ¨så jag hann inte. Igår kväll så kom jag hem och det hade varit roligare med en kompis, men mina två kusiner var där.


Nu har jag precis kommit hem från skolan. Det var inte någon vanlig dag, utan vi skulle städa skåpen för vi slutar ju skolan imorn. Frida, Natta och Emma stack till vällingby och ska sola men jag har inga pengar och ingen buss grej så jag kan inte. Har sen träning ikväll vid 17.00 men nu ska mamma ha datorn.
KYSS

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0