Home

Hej nu har jag precis kommit hem. Efter skolan idag så stack jag och emma hem till mig och hämtade pengar sen fick vi skjuss till vällingby så solade jag och emma. Efter det så gick vi till donken och åt (usch) sen gick vi till Kfem för att kolla om han den där norsken som vann euro vision grejen var kvar, han skulle uppträda och det hade han redan gjort så då satt han och skrev autografer. Vi försökte se honom men vi såg bara hans hår och rygg haha så sen kom min mamma och vi gick och köpte wax grejer till min brorsa för att han har klippt håret. Sen lämnade vi emma (hon skulle rida) sen stack vi och handla och nu är jag hemma.. Ska gå och kolla på hans hår nu för han säger att det inte blev bra.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0