I´M BACK

Nu är jag äntligen tillbaka och det har varit så mycket. Har varit sjuk och missat massa i skolan så jag behövde komma ikapp lite eftersom att betygen sätts imorgon och nästa vecka är det SOMMARLOV WOHOHOO.

Men jag kommer skriva lite om det som har hänt och det som är värt att skriva om.


Det första är att vi hade en mysig tjej middag hemma hos mig som blev en lyckad kväll.

Det var en fredag för några veckor sen och jag hade sagt till mina föräldrar och min brorsa att dom skulle dra på bio och det ville dom, så då hade vi tjej middagen hemma hos mig.

Jag, Natta, Frida och Emma åkte till Vällingby och köpte lite saker till Tacos som blev våran mat och lite godis, chips och dricka, sen stack vi hem till mig och dukade och bytte om så hade vi våran lilla tjejkväll.

Efter det så blev jag lite sjuk och stannade hemma från skolan i typ två dagar.

Någon vecka senare vecka 21 så åkte jag till Gbg och hade cup och det var jätte roligt och det gick bra med foten, men det gick kanske inte så jätte bra i cupen men vi hade roligt.

Vi tjejer i laget gick på Liseberg, kollade på skräckfilm på bio och hängde vid en Skatepark haha.

Sedan när jag kom hem så hade jag blivit sjuk och hade feber.

Tror nog att det var för att vi sov med öppet fönster och det var några som hade halsfluss, inte roligt.

Mamma trodde också att jag hade halsfluss men vi hann aldrig åka till doktorn och kolla det, innan jag mådde bra så gick till skolan på fredagen förra veckan.

Efter skolan på fredagen så stack vi hem till Frida och hämtade pengar för att vi sen skulle till Vällingby och kolla på klänning till skolavslutningen, men ingen av oss hittade men Natta och Frida köpte lite kläder och jag köpte lite små saker.

Sen hittade vi något café i Vällingby som vi aldrig varit på och där hade dom jätte goda sallader så där åt vi.

Efter det så kom Stephanie till Vällingby och vi fick skjuts hem av min pappa för han var där inne.

Så vi var hemma hos mig och så gjorde vi juice i våran nya juice press sen tog vi filtar och gick ner till vattnet och satt där tills det blev bråk (inte bland oss tjejer).

På lördagen så var jag med min familj i Barkarby och hjälpte min brorsa att välja kläder till hans bal i skolan.

Sen på kvällen var jag med Emma ute en stund sen gick vi in till mig och hyrde en skräckis haha sen gick vi hem till Emma med min pappa. Vi gick genom en liten gång som går lite fortare men den är sjukt läskig och det är smalt och mörkt att gå där, min pappa tog den andra vägen och sen när dom kommer och möter varandra så kommer min pappa springande imot oss och skriker. Vi höll seriöst på att kissa på oss.
I söndags så åkte jag och Emma till Kista och hittade en skolavslutnings klänning, Emma och jag har likadana men hon har en rosa och jag en turkos. Och på morgonen så firade vi mamma och hon fick ett wii spel haha. Älskar dig

Sen tog vi bussen hem och det var skitvarmt och vi höll på att dö, när vi var hemma så gick vi till mig och solade och pluggade.

Satt sen till halv 3 på natten med pappa och pluggade TACK PAPPA för att du hjälpte mig.

Fick sova i typ fyra timmar och sen var det måndag och skola.

Idag så hade jag ett fysik prov som var omprov men fick ett poäng från G så har omprov imorgon igen så då måste jag klara det.

Efter skolan så åkte jag, Emma, Frida och Natta hem till natta så solade vi och vi blev lite brownie i alla fall.

Men nu så ska jag gå och äta

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0