PISS VÄDER

Tjaa alla människor. Idag så har jag varit i skolan och gjort två omprov och nu så klarade jag dom, sen har jag haft två redovisningar och nu är alla vanliga skoldagar över inget pluggande och inga prov.. Jätte skönt faktiskt.
Det som är mindre bra är vädret, det var ju jätte fint väder i igår och i helgen och nu så vaknade man och då var det regn ute. Så då fick jag ändra outfiten som jag skulle ha pågrund av piss vädret. Vill ha sol, sol och sol.
Efter skolan så gick jag hem och kollade lite på tv ocksen hade jag ingen träning idag som jag trodde och då somnade jag på soffan och vaknade för ungefär två timmar sen. Har varit uppe så länge dom här senaste dagarna, inge bra.
Men nu så ska jag ringa till Emma eftersom att jag skulle ringa efter min träning men hade ingen så ringer nu till plutten.
KYSS
 
ÄLSKAR DIG<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0