Skriver när jag är hemma

Nu sitter jag och Emma och försöker göra vårat först video inlägg men vi börjar bara skratta så det går inte så jätte bra, men ett video inlägg ska komma och då ska vi komma först på blogg listan och typ döda Kissie och Dessie jaow. Haha och bli The real ones. Men nu så har jag och emma kollat klart på filmen som vi gick ner och hyrde en skräckis blev det och vi satt typ och skrek skit mycket så dom där poländska gubbarna som jobbar här undrade väl vad vi höll på med! påvägen ner till Ica så mötte vi en jätte gullig katt som vi var tvungna att stanna och klappa och sen följde den efter oss, bara för att vi är så kattiga. Påvägen hem från Ica så mötte vi några killar från skolan som vi inte gillar och vi hade inget smink så vi kan också vara naturliga om ni inte trodde det! Men nu ska emma till sin träning så jag måste sticka. Vi gör en video när vi går som kanske blir bra och laddas upp.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0