SOOOMARLOOV

Wiihooo nu är det äntligen sommarlov, gud vad man har längtat efter det! Är jag den enda eller? haha nej tror inte det. Idag så var ju skolavslutningen tycker att den var ganska tråkig. Morgonen började med att Emma ringde och väckte mig så gick jag upp och fixade mig sen kom Emma och vi bytte om tillsammans sen stack vi till skolan och mötte dom andra. Först var vi på skolgården och det var några som sjöng och dansade och det va lite segt, man hörde knappt när dom sjöng sen såg man typ inget. Men sen var vi i klassrummet med vår mentorsgrupp så hade vi en liten avslutning. Kommer fan att sakna klassen till och med dom jobbiga haha.  förra sommaren så träffade jag knappt kompisarna för när jag var borta så var alla hemma sen när jag var hemma så var alla andra borta, så det var inté roligt. Men sommar 09 ska bli bäst.

Efter avslutningen så stack jag till emma och vi var där en stund sen stack vi med bussen till stephanie och träffade tjejerna, kan inte säga att det var jätte roligt. Tror att alla var trötta iallafall jag (somnade när jag kom hem). Sen stack jag hem från stephanie och dom andra rörde sig hem till natta, när jag kom hem så fick jag ett glas champagne ;) och blommor. sen somnade jag och sen hade jag uteträning i vällingby centrum gash jätte pinsamt. Nu sitter jag med mjukis, osminkad och blött hår yees.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0