Inlägg

Snart åker jag till Dalarna, har packat och allt ska bara sminka mig och föna håret så är jag klar. Igår efter att jag hade varit i Kista så var jag med Jossan och Amanda, det var länge sen jag var med Amanda och det var roligt vi snackade gamla minnen och allt. Vi kollade på en skräckfilm hemma hos Amanda och sen fick jag gå hem själv och det blåste jätte mycket och det var kallt så hela kroppen ilade usch.

Men igår när jag var i Kista så köpte jag lite saker. Men hittade inte mina gladiator skor, det måste ha varit fler som tyckte att dom var snygga, bajs. Men jag och Mamma skulle typ åka till Borlänge och kolla om dom fanns där. Men nu måste jag göra mig klar så att vi kan åka iväg nån gång.
KYSS
             

Där var det jag köpte, köpte också ett vanligt vitt linne med brottar rygg (heter det så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0