Tjena bloggen! ...

Tjena bloggen! Hur mår alla? själv så mår jag bra men jag är så less på vädret, när det är sommar så ska det vara sol och inte något piss regn väder, usch!

Igår så bloggade jag inte för jag var med Frida, Natta, Emma och Stephanie. Jag och Emma gjorde oss klara på morgonen och sen kom dom andra tjejerna hem till mig så blev det lite drama, sen stack vi ner till åkis och åt. Där träffade Frida Viktor hennes ex, så snackade dom lite. Sen stack jag, stephanie, frida och natta hem till mig så hyrde vi en skräckis och den var inte alls läskig eller jo kanske lite haha. Frida satt och gömde sig i mitt täcke och Natta satt typ och bara skratta och Steffi satt och snackade typ hela filmen haha. Sen blev det lite flumm bilder och Berg flyttar in haha med Martin Stenmark en ricktig läckerbit. Idag vet jag inte vad jag ska göra tror att jag ska vara hemma med familjen för jag är inte på världens bästa humör idag, kanske vädret som påverkar. Vem vet? Nej nu ska jag fixa med bilder för Steffi håller på och tjattar.
KYSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0