01.20


Heej nu har frida och natta precis åkt hem eller kanske för en timme sen och jag börjar bli trött.

Men natta skickade sms och jag började gå och då gick jag åt fel håll så då ringer jag till frida och hon sa att vi skulle mötas vid statoil så då var det bara att vända. Men sen dog mobilen och jag gick runt i det mörka helt själv usch läskigt! Men sen så såg jag dom, vi gick sen till preem och gjorde bort oss haha alltid! Det var några nior där ifrån våran skola och vi typ skrattade skit mycket och höll på. Men sen så gick dom och då betalade vi ocksen när vi stod där ute så ville vi ha choklad för vi hade bara köpt dricka så kommer dom igen och går in, då ska natta gå in ensam och då sa dom något till henne och allt haha. Kommer inte ihåg vad dom sa, men skitsamma! Vi kollade på melodifestivalen haha jätte roligt sen så kollade vi på mtv lyssnade på musik och typ dansa,skratta, tog bilder och frida somna typ. Men nu så ska jag nog gå och sova! Min brorsa har inte kommit hem, undra vad han gör? KYSS
     gammal bild på frida och natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0