10 mars

Heej bloggen nu har jag precis kommit hem eller kanske inte precis har snackat med mamma lite innan hon åkte iväg någonstans. Men min dag bestog utav försovning, skratt, snack, snöbollskrig, sur lärare och säkert mer, dålig veckorapport. Ah som ni kanske förstår så försov jag mig imorse inte bra, jag som har bestämt att jag ska ha en ren veckorapport den här veckan. Men sen så  var det andra lektioner som gick bra sen när det blev idrott så höll henrik på jätte mycket och då fick jag typ damp och tog hans pingis grej haha och kasta iväg den och då blev vår lärare lite sur så fick inte spela på tio minuter men fick hoppa in tidigare. Men jag och frida ägde på pingis vi va jätte duktiga! Efter så va det spanska och då kollade vi på film sen blev det snöbollskrig med frida, henrik, emma och steffi, men natta ville inte vara med haha. Vi sprang typ runt och kastade snö på varandra och allt. Men sen hade vi ingen sista lektion est så kom hem tidigare. Åjuste nu har jonte min ipod men han får ge mig den imorn! Påvägen hem från skolan så var det några små barn som började kasta snöbollar på mig och emma haha, dom skulle samma väg som emma så ska kanske ringa henne och kolla om hon överlevde. ´
KYSS
 Bild tagen imorse från mitt rum, vill inte ha snö elr det är okej sålänge det inte blir slask och äckligt väder. Men det snöade imorse men syns inte på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0