12 mars

Det blev inget blogg inlägg direkt efter skolan för jag orkade verkligen tjata på mamma att jag skulle ha datan och jag hade jätte ont i magen så jag gick bara upp och tog mitt täcke och kollade på top model. Men nu så får ni inlägget.

Började idag kl 08.10 och jag va klar innan Emma, brukar aldrig vara det haha men jag träffade emma vid kyrkan som alla dagar när vi ska till skolan typ 15 minuter innan och sen gick vi till skolan. Allt löste sig mellan flickorna skrev inget om det igår men det hade blivit ett litet bråk mellan oss girls men såklart löste det sig. Sen va det en vanlig dag en ganska flammsig dag men inte på lektionerna för vi har verkligen börjat sköta oss och det tycker jag är jätte bra! Jag tror facktist inte att någon av oss tjejer har fått en enda anmärkning den här veckan och det är verkligen bra om man kollar på min veckorapport som jag fick förra veckan och då hade jag 8 st anmärkningar. Sista lektionen va verkligen flummig jag och emma satt och sa saker och då kom vi på massa olika video klipp och det gjorde bara det ännu mer konstigt haha. 
Imorn så är det fredag ska bli jätte skönt med helg, men måste plugga till lite läxor till imorn.

Ikväll så har jag träning kl 19.00 en ny tid den här veckan bara, till en bättre hall så det är bra.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0