16.06

Heejhej nu har jag varit hemma i kanske en timme elr något. Hade inte så jätte jobbiga lektioner idag, men ah skulle gå hem för att jag hade ont i magen så jag sjuk anmälde mig och snackade med mamma men sen så skulle jag gå hem, men då gick jag till emma haha. Frida, steffi och emma va där så då gick jag och natta dit, dom skulle gå dit och hämta något hehe men dom stannade så då gick vi dit. Så där va vi och skolka från en lektion inge bra men jag va ju sjukanmäld! Så får ingen frånvaro men jag va med på matten sista lektionen. Men ah ikväll så är det träning och jag är verkligen jätte trött så jag orkar inte skriva något långt inlägg, så nu ska jag gå och sova haha. '
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0