19.40

Heejhej igår så kunde jag inte skriva något efter min match för att jag inte fick sitta vid datan på kvällen. Jag hade blivit busted och nu vet jag att min mamma läser min blogg så Heej Mamma :D Men ah vi vann matchen ganska stort igår haha 96-6 så det va bra. Men efter matchen så åkte jag hem och duschade och gjorde mig klar sen åkte jag och emma till vällingby och hon hittade några kläder som hon la undan. Vi kom iväg så sent så vi va inte där så länge, vi åkte hem och jag fick inte sitta vid datan så jag städade mitt rum ocksen kollade jag på melodifestivalen med päronen och det va tråkigt så då hyrde vi film som jag somnade till haha. Men idag så hade jag match också mot lidingö och den vann vi, kommer inte ihåg vad det blev men vi vann. Sen så åkte vi hem och jag duschade, sen så åkte jag och mamma till kista och skulle kolla på byxor men dom fanns inte där så då ska vi nog åka till något annat ställe. Men jag hittade jätte fina vita skor med klack ååh dom va jätte fina jag vill inte vara lång! Vill kunna ha klackat! Men fick en t-shirt för 50 kr. Så nu sitter jag här och imorn så är det halv studiedag och jag har skolmatch, sen hade jag tandläkar tid men den ska kanske ändras till någon annan dag. Nee nu så ska jag gå och hjälpa till med maten. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0