2 Mars

Heej nu har jag typ precis kommit hem från min träning ska snart springa upp och duscha sen så får ni ett inlägg om min helg, men först så ska jag berätta om min första dag efter lovet uuusch.
För det första så gick det verkligen inte att sova, asså gud gick och la mig vid halv ett igår för jag behövde skriva klart en grej som skulle redan vara inlämnad. Men jag blev klar med den och den blev inlämnad idag wihoo. Sen när jag fick sova dom få minuterna så drömmde jag dom sjukaste drömmarna om några personer hehe :S Vad betyder det? Men ah imorse så försov jag mig, vem skulle inte kunna tro det? Men kom iväg till skolan iallafall, sen så gick dagen bara utför! Hade svenska och min lärare tog mobilen fast det va Emma som höll på med den grr, sen så blev det pinsamheter och skit från i helgen. Sen fick man ju ig på spanska provet, och jag trodde verkligen att det gick bra ååh, så måste plugga ikväll. Sen blev det tjaffs på sista lektionen, mellan mig och emma och en till tjej!  Pallar verkligen inte, jag vet inte vad jag ska säga eller göra! Men jag får verkligen PANIK!! Asså helt ärligt så känns det bara som att du vill förstöra, jag vet inte riktigt vad du vill? Jag trodde att det skulle bli bra men tydligen inte, kmr inte kunna lita på dig elr något.
Neej nu pallar jag inte ska gå och duscha nu så får vi se om det blir något inlägg, men ah är inte på världens bästa humör just nu. Men det blir säkert bra när jag ätit.
KYSS :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0