22.07

Nu är jag tillbaka, har precis kollat på tv en stund. Min träning gick väll bra förutom en stukning på tummen haha, men det är jag van med. Imorn så börjar jag 08.30 och då måste jag vara i tid, då har jag hemkunskap hoppas att vi inte har någon läxa elr något till imorn. Men jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt ikväll så jag gå och göra mig klar nu ocksen väntar sängen.
KYSS

Bild på bästavän haha vet inte riktigt vad hon gjorde då men skrattade ganska mycket då.

 En till bild på bvän (och nej du ser inte ut som en kille) haha
 Bilderna snodde jag från bästaväns blogg haha hoppas att du inte blir sur, ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN dom bilderna blev tagna på vägen hem från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0