22.21

Nu har jag duschat och ätit min sallad som mamma hade köpt till mig förrut sen har man också hunnit kolla på let´s dance med mamma hihi. Min träning gick bra, det va inga 93or med bara 92or och det gick bra. Nu snackar jag med emma och hon är fett dum mot mig! haha men jag älskar dig ändå. Vi skulle egentligen göra något men jag orkar verkligen har sjukt ont i magen, tyck synd om mig! Imorn så blir det ingen tjejkväll hemma hos stephanie för hon skulle åka iväg med sin päron någonstans, så jag ska kanske göra något med min mamma haha annars så blir det med emma. Men jag brukar aldrig vara med min mamma bara och göra något, tråkigt facktiskt!
Men nu så har jag typ inget att skriva
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0